Ik ben er weer vandoor!

Dit keer naar Zuid-Amerika! Samen met Bart, een maat die ik ken van school, vlieg ik maandag naar Quito inEcuador. Daarna naar Peru en dan naar Bolivia (zie kaartje hierboven). 29 juli vlieg ik weer naar Nederland. In het kort hebben weongeveer 4.5 maand om zo'n 3000 km af te leggen. Omdat deze typisch Evertse actie nogal wat vragen oplevert, heb ik hier de belangrijkste antwoorden op een rijtje gezet!

FAQ - Frequently Asked Questions

- Hoe durf je me in de steek te laten? Het was toch gezellig met carnaval?? Hoe kan ik nu zonder jou door het leven?!! (=meest gevraagde vraag)
Als je me mist kun je hier een berichtje achterlaten, of faxen ofzo, komt goed!

- Klote dat je dan 4.5 maand Engels moet praten of niet?
Zij verstaand even slecht Brabants als Engels. Daarom gaan eerst enkele weken Spaans leren in Quito

- Zuid-Amerika? Ga je Obama opzoeken?
Nee ehh, ZUID-Amerika is iets anders dan de VS! Zie http://vliegreizen.planeet.biz/vliegreizen/zuidamerika.jpg

- Ow die landen! Neem je dan drugs voor me mee?!
Nee weinig kans...

- Ben trouwens je helemaal gek geworden? Zwaar crimineel daar!
We zullen zien, Bart en ik zijn in ieder geval gemiddeld 2 keer zo lang dan de gemiddelde inwoner daar. Besides: I know ‘kong-fu', ‘Karate' and 30 other dangerous words....

- Okee, maar wat ga je daar dan doen? Bananen plukken? Stage lopen bij de FARC?
Nee, puur reizen, pintjes pakken, hier en daar wat eten, mensen ontmoeten, surfles nemen, door de Andes wandelen, door de Amazone trekken, ge kent deh wel.

- Amazone-Regenwoud? Ugge ugge ugge, het stikt daar van de ...?
Ja inderdaad muggen, maar behalve Malariapillen heb ik ook alle Hepatitis en Tyfusvaccinaties gehad, dus ik ben goed voorbereid...

- En hoe gaan de voorbereidingen? Je route al helemaal uitgezet?
Nee, we regelen helemaal niks, we kijken iedere dag wel weer waar we slapen.

- Ow je wordt zo'n smerige backpacker die zich nooit wast?
Nee dat zie je verkeerd, ik heb eindelijk de vrijheid eens een half uur onder de douche te staan. Welliswaar koud water, haha

- Dan zal je de frikandellen wel missen zeker?
Ja het zal voornamelijk rijst met bonen zijn wat ik eet, met hier en daar een cavia van het spit.

- Ahh das goed voor je dikzak, anders wordt je veel te dik!
En bedankt! Mensen, laat vooral een bericht achter....de groeten,

Xx

Evert

Reacties

Reacties

Esther

Hee Eef, mooi dat je deze site bijhoudt! Veel plezier

Emiel Cuijpers

Ernorme Evert,

Wat haalt u weer in het hoofd. Ik ga je site zekers volgen voor zolang dit avontuur voort zal duren. Die criminelen kunnen jullie wel aan maar let op voor de zuid-boliviaanse vechtpoedel!

p.s : When Evert does push-ups he doesn't lift his body up he pushes the earth down!

Basvd

He Evert, wat is je faxnummer dan?

annet

hey evertje

goed bezig ziet er weer netjes uit je site pas goed op maak heel veel plezier maar vooral veel genieten van alles wat je mee maakt

xxx annet

Simson

Kerel,

Mijn huis is weer ontdaan van alle troep die jullie gemaakt hebben. Hopelijk heb jij net zo weinig kater gehad als ik en krijg je in Zuid-Amerika nog een paar echte in dat bolletje van je! Geniet ervan en make us part of your journey!

Grz. Simon

Rachel

Evert toch

Wat gaaf man, je bent een held én vooral een momentgenieter, grote waardering man!

Poko poko x

Paul

Mooie site, man. Ik kijk uit naar de reisverhalen. Wees niet bang om (de ranzige) details de wereld in te brengen.

Eva

evert! vet dat je weer gaat!
Veel plezier en succes, stort je in het onbekende..!
ayo dushi

Siem

Aahh schatje, waarom ga je nou weg? Have fun he maat!

Xx

Snert

De blue footed boobies wachten op je! Adios!

Anne

Hey schattebout!

Heel veel plezier daar en doe voorzichtig!

Ayooo! soenchiii

Madelon

ik ben stik jaloers!
anyways, veel plezier enzo, en ik zie je nog n keer op de Filipijnen he..!

Diny

Hoi Eef

Vanmorgen rond 4.30 uur thuis vertrokken op naar Brussel om jou en Bart uit te zwaaien!!Volgens mij zijn jullie in Brussel en in Madrid redelijk op tijd vertrokken.
Hoop dat jullie vanavond rond 23.10 uur landen in Quito .Daar begint het grote avontuur !!

Groetjes
ma

annet

hey evert

hoop dat je een goede reis hebt gehad en dat het een hele prachtige tijd voor jou en bart word.

xxx annet

Pietjos

Eej Eve! Vanaf vndaag zalk d site wir in d gate gaan houwe hor ;) Kvind egt prachtig dagge iedre x wir d stap zet om gwoon wir zo'n teringend weg t gaan :) Post mar zoveel mogelijk foto's en prachtverhale zodat w amal mee kunne geniete!
Have fun overthere en zorg dagge nie tveel drinkt he. (of tog wel... hint hint :P)

Kessler/Vitellus/Kalf/Achterlijke Gladiool/Ploatendroaiert

Yoo Evert!
Respect nogmaals voor de belachelijk stoere actie!
Als u tijd heeft voor mail te checken, pak dan als eerste die van mij, dan kan jij lekker gaan genieten van een uurtje beukwerk in de bijlage;)

Gegroet, en geniet ervan!

joke

hoi Evert
Veel plezier en ik zal je reisverhalen in de gaten houden

Kees en Marijke

Hoi Evert,

Zo te zien en te lezen hebben jij en Bart het erg naar je zin daar aan de andere kant van de wereld. Mooie foto's ook. We hebben inmiddels ook wat gelezen over de Cotopaxi. Lijkt ons erg spannend, maar waarschuw Bart wel dat hij oppast dat hij niet valt, want dat zit in de familie. We blijven jullie avonturen digitaal volgen. Veel plezier en geniet ervan samen.

Groeten Kees en Marijke

Meike

He Evert,

Leuk dat mijn sms hebt ontvangen zeg! Ik heb niets bijzonders gedaan. Ik ben erg benieuwd hoe je avontuur in de bergen is gegaan. Hier gaat het allemaal zijn gang. Afgelopen weekend was het bij ons ook lekker weer! Veel plezier en doe voorzichtig!

Groetjes Meike

Royke van E

Hi Evert,

Goed om te zien dat je heelhuids aan bent gekomen (y)

Heerlijke Spaanse en Zuid Amerikaanse taferelen. Enne aan 21 anussen heb je idd niet veel ;)

Hoop dat je afscheidsfeestje leuk is geweest, wij vonden in iig van wel.

We keep in touch!

Grt Roy

Ronald & Mariek

Hee Evert,

Sorry sorry we hebben helemaal niets meer laten hoor aan je jo!! Ik lees niet altijd me mail haha, dus las je weblog nu pas en je mailtjes.

Maar zo te lezen gaat het allemaal goed daar!!
Dat is mooi om te horen!! Fijn deze site, dan kunnen we alles mooi in de gaten houden haha!!!

Veel plezier he en geniet er lekker van!!

Liefs Mariek & Ro

Royke van E en Joyce van D

Hi Evert,

Wat zien jouw pix er dik uit man, dik respect! Hou je haaks daar, dan stuiteren wij hier nog even door in het mooie Holland!

Grt RVE en Joyceke

brent smets

hey ik ben echt cool ma dit is niet cool en weetje waarom ik cool ben omdat ik ballet doe en een bril draag hey dat is toch super cool maar wat is hallo in het engels stuur het antwoord maar naar:ellen-booten@hormail.com groetjes (ik ken de afkorting van groetjes ook niet) brent smets ps ik ben cool

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!